Marketingové bullshity
Díky za registra ci a těším se na vás!
Těším se na vaši účast na webináři 29. 5. od 18:00.
Díky za zájem prozkoumat skutečný svět marketingu a odhalit pravdu, která stojí za běžnými mýty.
Co dál?
● Uložte si akci do kalendáře
Tlačítko vede na soubor ve tvaru .ics. Po jeho stažení vám do kalendáře přidá blocker na termín události. Pokud se soubor nestahuje, zkontrolujte si prosím nastavení prohlížeče.
● Před zahájením webináře pošlu připomenutí s odkazem na přístup, abyste nemělli problémy s připojením.
● Připravte si jakékoli otázky, které byste mohli mít – bude prostor je položit během Q&A sekce.
A v mezidobí?
Co takto trochu čtení?
Měření výkonnosti značky
Čísla nekecají Měření (ne)úspěchu vaší značky Jaké metriky a nástroje lze použít k hodnocení výkonnosti vaší značky To je konec. Určitě ne pro vaši značku.
Méně keců, více zelené
Méně keců, více zelené Proč většina udržitelných projektů smrdí? A proč by vás měla udržitelnost fakt zajímat. Moji milí milovníci značek, ruku na srdce, kdo
A je to v…!
A je to v…! Jak řešit negativní publicitu a krize, které mohou ohrozit reputaci vaší značky „A jsme v pr*eli!“ Tak takhle většinou začíná krizová