Nesvatá trojice marketingu
Tahle minisérie byla tak trochu můj vlhký sen, protože (nejen v českém marketingu) jsou věci, které mě prostě vytáčí. Často se používají v rozporu se svým účelem nebo jsou jinak zpitvořené.
A tak vznikla mini série: Nesvatá trojice marketingu.
A teď si ji můžete stáhnout pěkně pohromadě. Stačí zadat váš e-mail.
Nebo si je můžete přečíst postupně.
Proč neexistuje lovebrand
Lovebrand vyvolává spoustu emocí Proč neexistuje lovebrand? Richard Mareček přirovnává love brand ke švábovi, který nechce chcípnout. Někteří marketingoví bardové na něj zase nedají dopustit.
Mýtus: Archetypy
Minule to byl lovebrand. Tentokrát si beru na mušku archetypy značky. Další koncept, který se rozrostl až skoro do mýtu a po té cestě na
Frameworky: Užitečný nástroj nebo zbytečná komplikace?
Jedno jednoduché schéma, a komplexní problém najednou dává smysl. Jednoduchý plán, který vás provede všemi úskalími a zaručí instantní úspěch. Krása, nemyslíte? Nemuset trávit hodiny