Reference
Komu jsme už pomáhali
OREA Hotels
Mapování zákaznické cesty, zákaznická segmentace, Zákaznický výzkum
makro
Strategické konzultace ke značce zaměstnavatele
alza.cz
Strategické konzultace k privátním značkám
ČNB
Strategické konzultace k obsahové strategii
LAMAX Electronics
Strategie značky
BLESKmobil
Repositioning, redesign značky, komunikační strategie
Moji (naši) ši klienti
A
Akinu*
Albatros Media
Albixon
Alza Private Brands
Ascendero
Avito
B
Bagniaristore*
BASP
BESTBERG
Biorůža*
BOIT security
Beautygroup*
C
CDN77
CIE Consulting
CityZen
ČNB
Čokolandia
Citadelo*
D
Deeptime
Dekerski
Descale.org
Dočkalová Interiéry*
E
Ecovis*
elem6*
EliteWays
EPPI*
ERGO Working Space
F
Filmagix
FONS*
FV studio*
G
Gatio
Goodbye
Goodie
Grada Publishing*
H
Herbs Energy*
Honza Bartoš
I
ICE Industrial Services
Instapio
Internet Adventures
invelt*
J
Jokes&Games
Josef Beneš
Jumbox
K
Zatím nikdo na K… 🤷♂️
Nečekáme právě na vás? 🤨
L
LOBEY
M
Makro
Martin Hurych*
Milenium Events*
MUFFIK
N
Natios*
Nauč mě IT*
Nekrachni
Networked
Never Enough Ltd.
O
OREA*
Ostefit*
P
Patricca
Patrik Gajdoš
Projektantky.cz
Lukáš Pítra
Pivovar KONRAD*
PlaCla*
Protein&Co.
R
Rankacy*
Rebell Barbers
Rocket Club
RTS
S
Scott.Weber
Scrum DOJO
Serious Media
Server Mechanics*
Schools United
Sociální Farmy
Sportovní hala Most
StoneGallery
T
ToFitko
TruckAllinace
TrueLife*
U
UOL
V
Včelařství Domovina*
Y
Yoga Life Happy Life
Z
Začni učit!
ZONER*
* = v roce 2024 a 2025
For me, Pavel is a symbol of a man who successfully turned his hobby into a business. He lives in brands. You will realize this when he shares his “Alexandrian” database of studies and materials from the field and you soon realize how complex discipline he handles.
I expected expertise from Pavel, as well as inner motivation and result-oriented mindset. And Pavel has an abundance of each. However, what I valued most in our cooperation is his moral integrity and approach to responsibility for our collaboration. If you are not only looking for an expert, but also for a buddy who shares your everyday work challenges and is always ready to help and bring new solutions to the table, than Pavel is your choice.
And one more benefit: Pavel is a natural mentor, so expect you and your team to gain a lot of new useful knowledge as a bonus.
Jaroslav Sodomka
Commerce Director
ve společnosti Publicis Groupe
Pavel is definitely one of the best brand strategist in the country. Maybe even the best one. He’s extremely diligent and offers very individual approach to each client. Whenever I have an opportunity to work with him, I gladly do because there’s always something I can learn from him. Since I work as a content strategist, my ability to do a good work depends on the complex and strong brand strategy which Pavel can easily deliver. Whenever you’ll need any help with your brand (new or established), contacting Pavel is surely something you won’t regret.
Jiří Markvart
Mám Vás uloženýho pod hvězdičkou
Josef Kölbl
Včelařství Domovina
Mini case study> Pivovar KONRAD
Grafickou část zaštítil Vít Rýznar a Bloomfield Studio
Zadání
Repositioning a rebranding zavedené značky.
Přiblížení tradiční značky novému, mladšímu, publiku.
Vytvořit strategii značky vč. marketingového plánu.
Výzvy
Pivovar KONRAD patří k 15 největším průmyslovým pivovarům v ČR s nezanedbatelným výstavem.
Značka se prodává nejen v ČR, ale i na mnoha zahraničních trzích.
Mnozí zaměstnanci v pivovaru pracují i desítky let a původní značka jim přirostla k srdci.
Výsledky
Kompletní proměna značky vč. etiket, plechovek, merchendaisingu, vybavení hospod a webu.
Zpřehlednění produktové řady.
Nárůst poptávek od nákupčích řádově ve vyšších desítek procent. A to i v zahraničí.
Rychlá a velmi pozitivní adopce jak spotřebiteli, tak zaměstnanci pivovaru.
Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.


Pavel Cahlík je fakt profík, který předá neskutečnou hodnotu. Hrozně se mi líbilo, jak mě, mé cíle a vize vyschlechl a pak na ně reagoval.
Ví co dělá a jeho zkuěenosti mluví za věe.
S Pavlem jsem neskončil vidím to na pravidelné cally, ze kterých si vždy vezmu maximum!
Pavel Cahlík Jesté jednou moc díky! Rád jsem tě poznal, jsi fakt borec a těším se na další call!
Všichni, kdo tohle čtou – neváhejte kontaktovat Pavla a posuňte svou značku zase na další level
Tomáš Veits
OSVČ
Honza Bartoš
Owner in honzabartos.cz
Pavel Matějíček





















a další…
Mini case study> Rebranding Futured
Zadání
Dokončit započatý rebrand, ze kterého byl hotový jen design.
Vytvořit strategii a marketingový plán pro rebrandovanou značku.
Udělat značku relevantní pro zahraniční klienty.
Výzvy
The Funtasty (původní název) byla vnímána jako “garážovka”, která není vhodná pro větší projekty.
Klientům nebyla jasná profilace pouze na tvorbu mobilních aplikací.
Tým měl obavu, že nová značka bude moc “korporát” a zabije skvělou atmosféru.
Kvalitní lead management.
Výsledky
Díky 100+ hodinám interních a externích rozhovorů a dalším “drobnostem”:
Jasná vize společnosti, která usnadnila (nejen) týmu přechod na novou značku. Stabilita týmu se oproti původním obavám nezhoršila.
Dlouhodobé výsledky ukazují více jak + 60 % nárůst návštěvníků dopadových stránek ze zdrojů pod novou obsahovou strategií.
Data o cílové skupině na LinkedInu ukazují, že o Futured jeví nyní zájem zaměstnanci větších společností.
Pavel, kdo?
Mým cílem je dát všem značkám to, co si zaslouží = strategii
Upřímně? Strategie značek je super složitý téma i pro lidi, co se v marketingu pohybují dlouho dobu. Proto říkám, že jsem markeťák, průvodce změnou a slovo stratég si hodně šetřím.
Neobjevil jsem se z čistého nebe. Nejsem guru ani spasitel. Jen dělám to, co mám rád. A navíc se v tom snažím pořád posouvat.
Začal jsem ve třiceti po burn-outu jako kopík ve velké agentuře. Nejstarší 🙄. A navíc psal ještě německy… No protože tam byli lidi jako Pavel Ungr nebo Lukáš Pítra, tak jsem už online marketingu zůstal.
Trochu do toho hodil vidle 🦀, ale #takurvasivybralaspatnyho (jo, v té době byly # v módě).
Postupně jsem to dopracoval na šéfa velké skupiny značek a při jednom projektu, kdy jsme v portfoliu museli udělat pořádek, mi to docvaklo. Tohle chci dělat full time.
No a tak jsem chvilku pobíhal mezi volnou nohou a klientskou stranou a nakonec se ze mě stal 100% volnonožec.
A je mi tak dobře. Furt jsem sice zpocenej až na pr… teda zádech, když jdu do nové značky (tréma + zodpovědnost), ale s tím už asi nic neudělám 🤷♂️.
Zato můžu říkat, jak to opravdu je. Nebrat si moc servítky s lidma, kteří nemakají, jak by měli, je super vítanej bonus. Stejně tak potkávat lidi, kteří toho už dosáhli daleko víc než já a chtějí stejně tak pomoc ode mě 🫣.
Jo s imposterem jsme pořád kámoši. Ale taky to můžete vnímat jako pokoru. Pokud si to ale něco ve značce nezaslouží, tak to letí.
No teď o sobě říkám, že ode mne klient odejde s tím, co opravu potřebuje. Ne s tím, co chce, nebo si myslí, že chce.
Mini case study> EDUA GROUP
Zadání
Rebrandovat značky ve skupině.
Vytvořit strategie a marketingové plány pro části skupiny.
Vytvořit systém brandové architektury pro skupinu EDUA Group.
Výzvy
EDUA Group byl název vytvořený narychlo kvůli postupným akvizicím vzdělávacích značek.
Značky přestávaly být relevantní pro cílovou skupinu, částečně i z důvodů úspor před očekávanou akvizicí.
Týmy nebyly zvyklé společně pracovat. Značky měly rozdílné systémy a kultury.
Výsledky
Jen v prvních dvou měsících po spuštění redesignu (Tutor)
Nárůst tržeb z mobilních zařízení o více jak 50 %
Celkový nárůst konverzního poměru (skoro o 20 %)
Nárůst průměrné hodnoty objednávky.
Zvýšení podpořené známosti v kategorii o 5 %
Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.