Reference

Komu jsme už pomáhali

OREA Hotels

Mapování zákaznické cesty, zákaznická segmentace, Zákaznický výzkum

makro

Strategické konzultace ke značce zaměstnavatele

alza.cz

Strategické konzultace k privátním značkám

ČNB

Strategické konzultace k obsahové strategii

LAMAX Electronics

Strategie značky

BLESKmobil

Repositioning, redesign značky, komunikační strategie

Případové studie

linkpicturekonrad

Podívejte se, jak jsme vlili novou energii do trubek pivovaru Konrad.

Detail
Návrhová plocha 1

Podívejte se na to, jak jsme vytvořili strategii značky pro eventovou agenturu.

Detail
linkpicturefutured

Podívejte se, jak se rebranduje vývojářské studio.

Detail

Moji (naši) ši klienti 

A

Akinu*
Albatros Media
Albixon
Alza Private Brands
Ascendero
Avito

B

Bagniaristore*
BASP
BESTBERG
Biorůža*
BOIT security
Beautygroup*

C

CDN77
CIE Consulting
CityZen
ČNB
Čokolandia
Citadelo*

D

Deeptime
Dekerski
Descale.org
Dočkalová Interiéry*

E

Ecovis*
elem6*
EliteWays 
EPPI*
ERGO Working Space

F

Filmagix
FONS*
FV studio*

G

Gatio
Goodbye
Goodie
Grada Publishing*

H

Herbs Energy*
Honza Bartoš

I

ICE Industrial Services
Instapio
Internet Adventures
invelt*

J

Jokes&Games
Josef Beneš
Jumbox

K

Zatím nikdo na K… 🤷‍♂️
Nečekáme právě na vás? 🤨

L

LOBEY

M

Makro
Martin Hurych*
Milenium Events*
MUFFIK

N

Natios*
Nauč mě IT*
Nekrachni
Networked
Never Enough Ltd.

O

OREA*
Ostefit*

P

Patricca
Patrik Gajdoš
Projektantky.cz
Lukáš Pítra
Pivovar KONRAD*
PlaCla*
Protein&Co.

R

Rankacy*
Rebell Barbers
Rocket Club
RTS

S

Scott.Weber
Scrum DOJO
Serious Media
Server Mechanics*
Schools United
Sociální Farmy
Sportovní hala Most
StoneGallery

T

ToFitko
TruckAllinace
TrueLife*

U

UOL

V

Včelařství Domovina*

Y

Yoga Life Happy Life

Z

Začni učit!
ZONER*

* = v roce 2024 a 2025

For me, Pavel is a symbol of a man who successfully turned his hobby into a business. He lives in brands. You will realize this when he shares his “Alexandrian” database of studies and materials from the field and you soon realize how complex discipline he handles.

I expected expertise from Pavel, as well as inner motivation and result-oriented mindset. And Pavel has an abundance of each. However, what I valued most in our cooperation is his moral integrity and approach to responsibility for our collaboration. If you are not only looking for an expert, but also for a buddy who shares your everyday work challenges and is always ready to help and bring new solutions to the table, than Pavel is your choice.

And one more benefit: Pavel is a natural mentor, so expect you and your team to gain a lot of new useful knowledge as a bonus.

Jaroslav Sodomka

Commerce Director
ve společnosti Publicis Groupe

Pavel is definitely one of the best brand strategist in the country. Maybe even the best one. He’s extremely diligent and offers very individual approach to each client. Whenever I have an opportunity to work with him, I gladly do because there’s always something I can learn from him. Since I work as a content strategist, my ability to do a good work depends on the complex and strong brand strategy which Pavel can easily deliver. Whenever you’ll need any help with your brand (new or established), contacting Pavel is surely something you won’t regret.

Jiří Markvart

In-House Creative Agency Lead Heureka Group

Mám Vás uloženýho pod hvězdičkou

Josef Kölbl

Včelařství Domovina

Mini case study> Pivovar KONRAD

Grafickou část zaštítil Vít Rýznar a Bloomfield Studio

Zadání

Repositioning a rebranding zavedené značky.

Přiblížení tradiční značky novému, mladšímu, publiku.

Vytvořit strategii značky vč. marketingového plánu.

Výzvy

Pivovar KONRAD patří k 15 největším průmyslovým pivovarům v ČR s nezanedbatelným výstavem.

Značka se prodává nejen v ČR, ale i na mnoha zahraničních trzích.

Mnozí zaměstnanci v pivovaru pracují i desítky let a původní značka jim přirostla k srdci.

Výsledky 

Kompletní proměna značky vč. etiket, plechovek, merchendaisingu, vybavení hospod a webu.

Zpřehlednění produktové řady.

Nárůst poptávek od nákupčích řádově ve vyšších desítek procent. A to i v zahraničí.

Rychlá a velmi pozitivní adopce jak spotřebiteli, tak zaměstnanci pivovaru.

Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.

plech old plech new

Pavel Cahlík je fakt profík, který předá neskutečnou hodnotu. Hrozně se mi líbilo, jak mě, mé cíle a vize vyschlechl a pak na ně reagoval.
Ví co dělá a jeho zkuěenosti mluví za věe.
S Pavlem jsem neskončil vidím to na pravidelné cally, ze kterých si vždy vezmu maximum!
Pavel Cahlík Jesté jednou moc díky! Rád jsem tě poznal, jsi fakt borec a těším se na další call!
Všichni, kdo tohle čtou – neváhejte kontaktovat Pavla a posuňte svou značku zase na další level

Tomáš Veits

OSVČ

Díky Pavlovi jsem dokázal jasně definovat svou značku, ne jak ji chci, ale jak ji potřebuji aby dlouhodobě fungovala. Pavel jde při tvorbě brandu hodně do hloubky. Že budeme řešit cílovku, službu atd.. mi bylo jasné, ale že ho zajímaly cíle, jak moc se chci lišit od konkurence, dopad rebrandu na spolupráce, jak to cítím, jestli to sedí k mé osobnosti, jak to mají vnímají moji zákazníci a jak by mě měli vnímat nový zákazníci, které chci mě velmi překvapilo. Ale nejvíc se mi líbilo, že první výstup není finální a že tak být musí, protože je odborník. Naopak, Pavel vás s tím konfrontuje a doslova z vás tahá co vám nesedí, co je potřeba změnit atd. Když jsem se ptal na smysl, tak odpověď byla, že když to udělá podle “příruček” a sebe nebudu značku správně vnímat a nebudu to já. Zároveň vám i řekne, že tohle není konec, stejně jako firma tak i značka se časem vyvíjí a je potřeba na ní pracovat. Po cca 3 letech od první spolupráce nás čeká další kolo.

Honza Bartoš

Owner in honzabartos.cz

Výsledkem byl dokument, ze kterého pro mě vzešla spousta úkolů. Což mě trošku šokovalo a zároveň příjemně překvapilo. Samozřejmě jsem naivně čekal, že bryndák rovnou vystřelí, co máme dělat a ideálně to rovnou udělá. Naopak z toho vylezlo, co všechno musím udělat já a já měl spoustu témat k zamyšlení a práce pro dalších několik lidí. Ve finále byl samozřejmě výsledkem parádní rozjezd značky která se teď CA po roce už dostala do podvědomí lidí což mi přijde jako skvělý výsledek na základě pavlovo doporučení jsme nastavili strategii nechali si zpracovat novou vizuální identitu začali pracovat na sociálních sítích a prezentovat se podle strategie kterou jsme s Pavlem vymysleli. Na konferencích nás teďka lidé potkávají a říkají nám, že už nás znají, že nám to jde dobře a že jsme jiný. A to jsem chtěl. Dokonce už jsem se potkal s tím že 1 holka na stánku předstírala, že nás zná. Připadalo mi to, jako by fejkovala orgasms.

Pavel Matějíček

Owner @ BOIT Security

a další…

Mini case study> Rebranding Futured

Zadání

Dokončit započatý rebrand, ze kterého byl hotový jen design.

Vytvořit strategii a marketingový plán pro rebrandovanou značku.

Udělat značku relevantní pro zahraniční klienty.

Výzvy

The Funtasty (původní název) byla vnímána jako “garážovka”, která není vhodná pro větší projekty.

Klientům nebyla jasná profilace pouze na tvorbu mobilních aplikací.

Tým měl obavu, že nová značka bude moc “korporát” a zabije skvělou atmosféru.

Kvalitní lead management.

Výsledky

Díky 100+ hodinám interních a externích rozhovorů a dalším “drobnostem”:

 

Jasná vize společnosti, která usnadnila (nejen) týmu přechod na novou značku. Stabilita týmu se oproti původním obavám nezhoršila.

Dlouhodobé výsledky ukazují více jak + 60 % nárůst návštěvníků dopadových stránek ze zdrojů pod novou obsahovou strategií.

Data o cílové skupině na LinkedInu ukazují, že o Futured jeví nyní zájem zaměstnanci větších společností.

Pavel, kdo? 

Mým cílem je dát všem značkám to, co si zaslouží = strategii

Upřímně? Strategie značek je super složitý téma i pro lidi, co se v marketingu pohybují dlouho dobu. Proto říkám, že jsem markeťák, průvodce změnou a slovo stratég si hodně šetřím. 

Neobjevil jsem se z čistého nebe. Nejsem guru ani spasitel. Jen dělám to, co mám rád. A navíc se v tom snažím pořád posouvat.

Začal jsem ve třiceti po burn-outu jako kopík ve velké agentuře. Nejstarší 🙄. A navíc psal ještě německy… No protože tam byli lidi jako Pavel Ungr nebo Lukáš Pítra, tak jsem už online marketingu zůstal.

Trochu do toho hodil vidle 🦀, ale #takurvasivybralaspatnyho (jo, v té době byly # v módě).

Postupně jsem to dopracoval na šéfa velké skupiny značek a při jednom projektu, kdy jsme v portfoliu museli udělat pořádek, mi to docvaklo. Tohle chci dělat full time.

No a tak jsem chvilku pobíhal mezi volnou nohou a klientskou stranou a nakonec se ze mě stal 100% volnonožec.

A je mi tak dobře. Furt jsem sice zpocenej až na pr… teda zádech, když jdu do nové značky (tréma + zodpovědnost), ale s tím už asi nic neudělám 🤷‍♂️.

Zato můžu říkat, jak to opravdu je. Nebrat si moc servítky s lidma, kteří nemakají, jak by měli, je super vítanej bonus. Stejně tak potkávat lidi, kteří toho už dosáhli daleko víc než já a chtějí stejně tak pomoc ode mě 🫣.

Jo s imposterem jsme pořád kámoši. Ale taky to můžete vnímat jako pokoru. Pokud si to ale něco ve značce nezaslouží, tak to letí.

No teď o sobě říkám, že ode mne klient odejde s tím, co opravu potřebuje. Ne s tím, co chce, nebo si myslí, že chce. 

Mini case study> EDUA GROUP

Zadání

Rebrandovat značky ve skupině.

Vytvořit strategie a marketingové plány pro části skupiny.

Vytvořit systém brandové architektury pro skupinu EDUA Group.

Výzvy

EDUA Group byl název vytvořený narychlo kvůli postupným akvizicím vzdělávacích značek.

Značky přestávaly být relevantní pro cílovou skupinu, částečně i z důvodů úspor před očekávanou akvizicí.

Týmy nebyly zvyklé společně pracovat. Značky měly rozdílné systémy a kultury.

Výsledky 

Jen v prvních dvou měsících po spuštění redesignu (Tutor)

Nárůst tržeb z mobilních zařízení o více jak 50 %

Celkový nárůst konverzního poměru (skoro o 20 %)

Nárůst průměrné hodnoty objednávky.

Zvýšení podpořené známosti v kategorii o 5 %

Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.