Brand building pro B2B značky B2B, B2C, B2G, B2H aka B2P aka DTC. Všechny tyto
Komunikace značky v době krize do detailu To, jak se budete chovat v době krize,
Jak by se měla značka chovat v době krize? Nový koronavirus ukazuje, v jak turbulentní
Archetypy značky Od roku 1919, kdy Carl Jung poprvé použil v jednom ze svých děl
Strategie značky Za mě nejlepší definici brandové strategie dostanete v knížkách od Martyho Neumeiera. Budu
Brand Positioning je základ Když Jindra Fáborský vydal svůj článek o změnách na českém eshopovém
Jak začít s brandingem Značka je soustavná práce. Nelze ji jen vytvořit a pak se
4 psychologické fakty, které byste při budování značky měli znát Pochopení myšlenkových pochodů vašich cílových
KPI pro měření brandového marketingu Jak měřit výkonnost brandových aktivit. Jak poznat, že buduji značku
40 nástrojů pro správu brandu (nejen) v jeho začátku Připravil jsem pro vás soupis nástrojů,
Net Promoter Score Jak měřit zákaznickou spokojenost? A proč byste ji vlastně měli měřit? Osobně
©2025 Všechna práva vyhrazena. Ceny bez DPH, pokud není uvedeno jinak. Vždy platí VOP.
Většina markeťáků v ČR tenhle newsletter neodebírá.
Přes
jich má ale výhodu,
kterou můžete mít i vy.
Stačí se přihlásit a získat taky náskok před konkurencí.