Těším se na vás!
Co v mezidobí?
Trocha videa?
Trocha čtení?
Měření výkonnosti značky
Čísla nekecají Měření (ne)úspěchu vaší značky Jaké metriky a nástroje lze použít k hodnocení výkonnosti vaší značky To je konec. Určitě ne pro vaši značku. Ale pro tuto příručku jo. A já bych vám všem chtěl fakt poděkovat, že jste ji tak poctivě četli. Já ta čísla vidím 🤨. V
Méně keců, více zelené
Méně keců, více zelené Proč většina udržitelných projektů smrdí? A proč by vás měla udržitelnost fakt zajímat. Moji milí milovníci značek, ruku na srdce, kdo z vás si myslí, že udržitelnost je jen pro sluníčkáře nebo do výkazů pro Evropskou unii? A odpovídejte upřímně. Ne tak, jako kdybych se zeptal,
A je to v…!
A je to v…! Jak řešit negativní publicitu a krize, které mohou ohrozit reputaci vaší značky „A jsme v pr*eli!“ Tak takhle většinou začíná krizová komunikace ve většině (českých) značek. Souběžně s tím vypuká panika a chaos. A asi vám je jasné, že by to tak být nemělo. Ale kdo