Simulace značky
Série úkolů, která prověří vaše znalosti brand managementu
Přijďte si vyzkoušet, jak se řídí značka
Nový den, nové výzvy. Jak by jim měla čelit značka? Připravte se na ně v klidu a předem.
Ať už jako nováček nebo profesionál, tento kurz přináší příležitost rozšířit vaše obzory. Poskytne vám vám jasný a aplikovatelný plán, který vám umožní aplikovat různé aspekty brand managementu.
Na detailně propracované fiktivní značce budete rozvíjet své schopnosti v brand managementu. Kurz vás provede procesem analýzy trhu, vytvářením efektivních strategií a efektivní komunikací značky.
Transformujte své znalosti v praktické dovednosti. Nyní je ten pravý čas vzít vaše kariérní ambice do vlastních rukou.
Je to pro mě?
Ano, pokud řešíte nebo jste...
Brand management
A je jedno z jaké pozice nebo v jaké fázi. Chcete s tím začít? Zlepšit se? A ideálně na praktických případech.
Vlastník značky
A brand pro vás začíná být aktuální nebo akutní téma.
OSVČ / Freelancer
Nejčastěji z marketingu, který chce řešit vlastní značku nebo chce načerpat praktické zkušenosti nanečisto.
Brand management je komplexní disciplína
Nejen marketing
Ale i psychologie, analýza trhu, finance, kreativní design atd. Vše na jednom místě a v jedné osobě. Tato multidisciplinární povaha vyžaduje neustálé vzdělávání a přizpůsobení se novým trendům a tržním změnám.
Spojení strategie a taktiky
Jedna věc je vše naplánovat, ale stejně důležité je taktické provedení. Efektivní brand management kombinuje dlouhodobé plánování s okamžitými akcemi pro dosažení cílů značky.
Neustálé přizpůsobování
Značky musí neustále reagovat na měnící se preference spotřebitelů, technologický pokrok a sociálně-ekonomické trendy. V brand managementu není místo pro stagnaci; je to neustálý proces učení, adaptace a inovace.
Co vám školení přinese
Praktické zkušenosti
Inovativní a kreativní postupy
Zrychlení procesů
Proč přijít?
Komplexní pochopení
Kurz nabízí ucelený pohled na brand management, od základů tržního výzkumu a analýzy až po vytváření a implementaci strategií značky. Získáte komplexní znalosti potřebné pro efektivní řízení a růst značky v různých podmínkách trhu.
Praktické pracovní listy
Nepřijdete ani o jednu informaci. Všechny postupy si budete moci vyzkoušet i po skončení kurzu díky přehledným pracovním listům.
Praktická aplikace
Celý kurz je jedno velké praktické cvičení, které vás neustále zahrnuje reálnými scénáři.
Navazující konzultace zdarma
Dalších 10 dní po kurzu máte u mě půl hodinovou konzultaci zdarma. Tedy pokud kurz pořídíte za early bird cenu. Jak a jestli ji využijete jen na vás.
Prospěch pro vás i vaši značku
Důkladné nastavení a řízení značky
Projdeme, vysvětlíme a vyzkoušíme si jak vytvořit a implementovat účinné strategie značky, které jsou klíčové pro úspěch v konkurenčním prostředí.
Ujasnění komunikace značky
Jasná komunikace značky pomáhá k jejímu rychlejšímu rozpoznání a tím pádem zlevňuje celý proces. Prostě nemusíte zákazníka tolikrát oslovovat...
Nastavit marketingový mix
Rámcově! Správná alokace peněz do správných kanálů není jen základem pro úspěch. Je to zároveň nutnost pro přežití.
Správně nastavená značka je výchozí bod pro každý marketingový mix.
Zlepšení zákaznické spokojenosti
Výhody spojených se spokojeným zákazníkem je mnoho. S vylepšováním customer experience můžete začít prakticky okamžitě.
Příprava v klidu
Připravte se na scénáře, které vyžadují chladnou hlavu, pěkně v klidu. Nacvičte si postupy, které vám pak přijdou vhod.
Jednoduché nastavení KPI a měření
Že se značka nedá měřit? Blbost!
Jen musíte měřit ty správné metriky a ve správných horizontech.
Dva dny plné brand managementu!
Dva dny plné brand managementu!
Pěkně od začátku, postupně a hlavně prakticky! Každý blok navazuje na ten předešlý.
Den 1
Startovací káva nebo čaj
Výzkum a analýza trhu
Strategie značky
Implementace strategie
Den 2
Startovací káva nebo čaj
Implementace strategie – pokračování
Řízení a expanze značky
Krizový management a udržitelnost
Jak to probíhá?
1.Týmy
Proti sobě budou stát dva týmy a jejich složení rozhodne los.
2.Moduly
Každý modul má svůj cíl a stejnou strukturu.
- Prezentace zadání
- Samostatná práce pod dohledem mentora
- Prezentace výsledků
3.Vítěz
Nakonec vybereme společně vítěze. Odnášíte si všechny podklady a certifikát.
Termíny
Zatím jsem nevypsal termíny tohoto školení.
vždy 9:00–16:00
Cena
🐣
Early bird
Výhodněji při koupi do 2 týdnů od začátku!
bez DPH
🐥
Late bird
Ale stále super obsah!
bez DPH
Pár věcí "pod čarou"
- Místo konání je Lampárna Lidická, Lidická 31, Praha 5 (opravdu kousek od zastávky metra B – Anděl).
- Nechcete platit kartou? Potřebujete zálohou fakturu? Napište mi na pavel@jsemnaznacky.cz
- Kapacita workshopu je 10 míst.
- Kurz proběhne, pokud bude obsazeno alespoň 6 míst. Pokud se kurz nenaplní/neotevře, vrátím vám vaši zálohu (platbu) v plné výši.
- Platbu si ponechám jen v případě, pokud svou účast zrušíte méně než 5 dnů před začátkem kurzu.
- Kompletní podmínky najdete zde.
O lektorovi Pavlu Cahlíkovi
Pomáhám značkám, jak můžu. Většinou s jejich strategií nebo jako jejich konzultant. Za těch 10+ let praxe v marketingu za mnou zůstaly desítky spokojených a funkčních značek, ke kterým se klienti rádi vracejí.
Mám za sebou desítky školení a přednášek s A+ hodnocením. Byl jsem mimo jiné i garantem kategorie Brand ve Fenix Content Marketing a startup mentorem třeba i pro CzechInvest. Najdete mě i v rolích experta například v Soutěž & Podnikej nebo DoToho!
Zkušenosti s Pavlem, Pavlovou práci a školeními
Jak Pavel školí?
Takto vypadal webinář pro Shoptet, který patří dodnes k nejpřehrávanějším na jejich kanále.