Letní

BRAND

sprint

Vaší značce něco chybí

A vy nevíte co? Společně definujeme, co vaše značka představuje, a vytvoříme silnou identitu, která se odlišuje od konkurence.

Hledáte inspiraci

Společně objevíme nové nápady a inspiraci, které osvěží vaši značku a přinesou nový impuls do vašeho marketingu.

Nemáte čas

Sprint je na jeden den. To znamená efektivní a rychlé řešení, které přinese výsledky i s takto omezeným časem.

Nevíte, kde začít

Sprint je skvělý začátek pro každou značku. Obsahuje ty nejzákladnější kapitoly a přitom neslevuje z ničeho důležitého.

Struktura
Brand Sprintu

Takže proč přijít?

1

Definice cílů: Společně definujeme dlouhodobé a krátkodobé cíle vaší značky.

Hodnoty značky: Identifikujeme základní hodnoty, které vaše značka reprezentuje a které ji odlišují od konkurence.

2

Společně vytvoříme podrobné profily vašich ideálních zákazníků.

Potřeby a chování: Identifikujeme potřeby, přání a chování těchto zákazníků, abychom lépe porozuměli, jak je oslovit.

3

Analýza trhu: Provedeme rychlou analýzu trhu a identifikujeme klíčové konkurenty.

Silné a slabé stránky: Společně zjistíme, jaké jsou silné a slabé stránky vaší konkurence a kde máte příležitosti se odlišit.

4

Definice pozice na trhu: Určíme, jak chcete být vnímáni vaším cílovým publikem ve srovnání s konkurencí.

Klíčová zpráva: Vytvoříme jasnou a konzistentní zprávu, která bude komunikovat hodnoty a výhody vaší značky.

5

Vizualizace značky: Společně prozkoumáme základní vizuální prvky vaší značky, jako jsou logo, barvy a typografie.

Designové prvky: Zajistíme, aby vizuální identita byla konzistentní a atraktivní pro vaše cílové publikum.

6

Komunikační kanály: Identifikujeme nejefektivnější komunikační kanály pro vaši značku.

Strategie obsahu: Společně vytvoříme plán obsahu, který bude rezonovat s vaším publikem a podpoří vaše marketingové cíle.

7

Kroky k implementaci: Vypracujeme konkrétní kroky, které je třeba podniknout pro implementaci nových strategií a taktik.

Časový harmonogram: Stanovíme časový harmonogram, který vám pomůže udržet zaměření a dosáhnout vašich cílů.

8

Q&A: Odpovíme na všechny vaše otázky a poskytneme doporučení pro další kroky a pokračování v budování vaší značky

Letní Brand Sprint vychází z osvědčeného 3hodinového brands sprintu, který se jako koncept už nějaký ten pátek šíří světem značek. Ten jsme ještě před covidem vyzkoušeli s dobrovolníky a na základě zpětné vazby ho doplnili a rozšířili. 

Bonus

Checklist 200+ kontaktních míst vaší značky s cílovou skupinou.

Termín

22. 8. 2024

9:00–14:00

Cena

5 900 CZK

bez DPH

Kapacita je 15 míst

O občerstvení bude postaráno 🩶.

Místo konání: Klimentská 1443/50, Praha 1

Pokud chcete fakturu místo platby kartou, napište mi na pavel[zavináč]jsemnaznacky.cz

Kurz proběhne, pokud bude obsazeno alespoň 10 míst. Pokud se kurz nenaplní/neotevře, vrátím vám vaši zálohu (platbu) v plné výši.

Platbu si ponechám jen v případě, pokud svou účast zrušíte méně než 5 dnů před začátkem kurzu.

Kompletní podmínky najdete zde.

O lektorovi

Pavel Cahlík

Pomáhám značkám, jak můžu. Většinou s jejich strategií nebo jako jejich konzultant. Za těch 10+ let praxe v marketingu za mnou zůstaly desítky spokojených a funkčních značek, ke kterým se klienti rádi vracejí.

Mám za sebou desítky školení a přednášek s A+ hodnocením. Byl jsem mimo jiné i garantem kategorie Brand ve Fenix Content Marketing a startup mentorem třeba i pro CzechInvest. Najdete mě i v rolích experta například v Soutěž & Podnikej nebo DoToho!

Jak školím

Takto vypadal webinář pro Shoptet, který patří dodnes k nejpřehrávanějším na jejich kanále.