Z firem dělám značky!
Nejčastěji si mě/nás najímají startupy, malé a střední podniky. Ale mám(e) zkušenosti i s velkými rozpočty a značkami.
Péči si zaslouží každá značka.
Zadání, která nám sedí nejvíc
Chceme začít budovat značku. A nevíme kde začít.
Tentokrát to chceme udělat pořádně a chceme aby nám někdo pomohl.
Zákazníci neví, co jsme zač.
Chceme budovat lovebrand.
Už jsme toho vyzkoušeli mraky a nic nefungovalo.
Nevíme jak začít s brandovýma kampaněma.
Chceme oslovit mladší publikum.
Potřebujeme rebranding.
Máme postup. Prošlo ním už vyšší desítky značek. Úspěšně. Provedeme vás ním od začátku až po implementaci.
Lovebrandy nebudujeme. Naše značky stojí na reálných strategiích a datech. Pojem lovebrand je jako šváb a měl by taky chcípnout.
Postupů je fakt hodně. Umění je zvolit ten správný. A tohle umění máme moc rádi.
Brandový kampaně nemusí být věda. Stačí vědět, co do nich. A to my vymslíme a s vaší (nebo naší) výkonnostní agenturou spustíme. Samozřejmě s ohledem na vaše tempo a rozpočet.
Reranding nebo nová cílová skupina jsou velký kroky pro jakoukoliv značku. Tuhle cestu můžeme zvládnout společně. A tak aby v cíli byly co nejmenší ztráty.
S čím vám pomohu
Strategie značky
Kam a jak by měla růst vaše značka
Marketing značky
Marketingová strategie vč. té komunikační a obsahové
Rebranding
Nebo návrh nové vizuální identity
Jméno pro značku
Nebo projekt vč. základních rešerší
Konzultace
Když to prostě chcete probrat
Pavel is definitely one of the best brand strategist in the country. Maybe even the best one. He's extremely diligent and offers very individual approach to each client. Whenever I have an opportunity to work with him, I gladly do because there's always something I can learn from him. Since I work as a content strategist, my ability to do a good work depends on the complex and strong brand strategy which Pavel can easily deliver. Whenever you'll need any help with your brand (new or established), contacting Pavel is surely something you won't regret.
Jak to u nás probíhá?
1> DISCOVERY SESSION
Než něco doporučíme, tak chceme značku poznat. Radit od stolu je super nebezpečný a nezodpovědný. Takže posbíráme data, projdeme vaše zdroje a pak se zavřeme do zasedačky a během workshopu to doplníme o vaše zkušenosti. My tomuto začátku spolupráce říkáme Discovery Session a snažíme se tak začínat všechny spolupráce. Více o Discovery Session.
2> samotný PROJEKT
Ať je to strategie značky, zákaznický výzkum, hledání jména značky, rebranding, employer brand, po Discovery Session budeme mít daleko jasnější představu a minimum otázek či proměných.
3> Implementace nebo supervize
Pokud se nás nebudete chtít zbavit, tak se nás nezbavíte… 😅 Pomůžeme s rozjezdem, nabriefujeme nebo proškolíme koho bude potřeba a velmi rádi přiložíme ruku k dílu. Chcete vědět víc?
Naše hodnoty
10+ let zkušeností
Nechci říkat, že mě už nic nepřekvapí, ale už jsem toho viděl a odpracoval fakt hodně. Začínal jsem jako copywriter a dotáhl to na CMO velké skupiny značek. Vím, jaké je to pracovat s malým i velkým rozpočtem.
Lidskost
Dokážu mluvit složitě, ale i jednoduše. To neznamená, že něco vynechám, nebo si myslím, že byste to nepochopili. Jen nepotřebuju marketingovej bullshit na to, abych vám dokázal svou zkušenost nebo pomohl.
Upřímnost
Říkám věci takový, jaký jsou. Nepřikrášluju situaci. To občas nemusí být úplně příjemný, ale šetří to čas a peníze.
Výsledky
Chci aby značka vydělávala. Vím, co je pro to potřeba a vím, že to něco stojí. Tak neplánuju zbytečný workshopy nebo analýzy. Zbytečný! Bez data to totiž bude jen dojmologie. A vsadili byste svoje peníze na dobrej pocit?
↠ Ukázal mi obzory v mém podnikání, o kterých se mi ani nezdálo. ↠ Ukázal mi slabá místa mé firmy, o kterých jsem nevěděla. A udělal to mile a vlídně. ↠ Inspiroval mě nápady, které mi připadají geniální. Hned ten den jsem běžela a začala je aplikovat na svém webu. A oni fungují!!!! Protože Pavel nepracuje na obecné úrovni toho, jak marketing má fungovat a jak se to běžně dělá. Pavel pracuje na osobní úrovni, na základě poctivých vhledů a porozumění specifickým nuancím toho, co dělám. Chce porozumět, chce se vcítit a až poté nabídne svou (musím to slovo použít ještě jednou) geniální analýzu a nápady.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.