Strategie značky
Najdeme společně pro vaši značku směr, kterým by se měla rozvíjet a postaráme se, abyste dokázali chytře a flexibilně reagovat na změny na trhu bez zbytečných chyb.
Nevíme, kdo jsme nebo jakou máme identitu.
Každý z nás mluví jinak.
Náš marketing nemá jiný cíl než prodej. Takže slevy, akce atd.
Chceme na jiný trh a nevím jestli takhle.
Už nejsme moc relevantní na našem trhu.
Naše týmy mezi sebou spíš válčí.
Silná identita, pokud je správně nastavená a vystihne potřeby vás a vašich zákazníků, nastartuje nejen prodej.
Zásady a jednotné způsoby komunikace pomohou udržet konzistenci a tím pádem zefektivní celou komunikaci.
Jasná marketingová strategie, vč. té komunikační, vede k efektivnějším a výdělečnějším kampaním.
A strategie značky vyřeší i další problémy.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.
Naprosto otevřené jednání, přehledné a jasné kroky spolupráce, široké znalosti se stavěním značek a následné aplikace do komunikace. Navíc přátelské jednání, ochota pomoci i nad rámec domluvené spolupráce, celkový přístup kdy nešlo o odpracování domluveného ale o skutečný posun našich značek.
Získali jsme partnera, kterému zálaží na úspechu našeho snažení a se kterým budeme nadále spolupracovat
Jak to u nás probíhá
Discovery Session
Než něco doporučíme, tak chceme značku poznat. Radit od stolu je super nebezpečný a nezodpovědný. Takže posbíráme data, projdeme vaše zdroje a pak se zavřeme do zasedačky a během workshopu to doplníme o vaše zkušenosti. My tomuto začátku spolupráce říkáme Discovery Session a snažíme se tak začínat všechny spolupráce.
Komplexní strategie značky
Pro vaši značku vypracujeme komplexní strategii značky. Možná (určitě) k tomu budeme potřebovat před tím udělat nějaký výzkum.
Tento krok obsahuje:
Marketingovou strategii a komunikační strategii
a odpovídající
Implementace nebo Supervize
Pokud se nás nebudete chtít zbavit, tak se nás nezbavíte… 😅
Pomůžeme s rozjezdem, nabriefujeme nebo proškolíme koho bude potřeba a velmi rádi přiložíme ruku k dílu.
Pomohlo nám to vyskočit z denní operativy a na věci, které jsme každý viděli ze svého pohledu se podívat z pohledu celé firmy a společnosti. Velkou část věcí jsme měli rozpracovaných, ale zásadní bylo dát je všechny do jedné struktury a doplnit chybějící. Díky celému procesu jsme si museli otevřít celou řadu otázek, ale pomohlo nám to v tom si je zodpovědět a vydefinovat parametry, dle kterých postupujeme v denné práci.
Výhody silné značky
1> Vystoupíte z davu
2> Zvýšení důvěry
Zákazníci chtějí značky, kterým mohou věřit. Se správnou strategií vytvoříte důvěru, díky které se budou zákazníci vracet. Budete víc než jen další volbou na trhu – stanete se značkou, které věří.
3> Lepší výsledky marketingu
Bez jasné strategie může marketing snadno spolknout peníze bez výsledku. Strategie značky vám zajistí přesný plán, který osloví správné publikum, zvýší návratnost investic a přinese reálné výsledky.
Pokud se chcete o výhodách budování značky a její strategie dozvědět více, můžete se začíst do našho blogu.
Kolik stojí strategie značky
Bez jasně definované strategie se vaše značka může stát nesourodou, nejasnou a nedostatečně konkurenceschopnou. Dobrá strategie značky zajistí, že všechny aspekty vaší komunikace a prezentace budou sladěné a zaměřené na dlouhodobý růst.
V našem podání obsahuje strategie značky vše, co budete potřebovat: solidní základ a marketingovou strategii. Rádi pak pomůžeme a dohlédneme na implementaci.
Začínající značky | Značky, které už rostly | od 160 000 Kč | od 360 000 Kč |
---|---|
Co je v ceně? Malá Discovery Session Základní Marketingová strategie Základní vizuální identita | Co je v ceně? Discovery Session Marketingová strategie Vizuální identita od specializovaného grafického studia |
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.